Polityka mnie nie interesuje! Mój głos nic nie znaczy! Nie interesują mnie te świnie przy korycie! Ja chcę tylko żyć w spokoju!
Jeśli wyznajesz takie zasady, nie dziw się, że inni układają Ci życie, zgodnie z własnymi chorymi wizjami. To Ty jesteś winien/winna tego, że tak się stało.
Jeśli głosujesz na określone partie, nie znając ich programu – też jesteś winny/winna tego, co się stało.
Motoryzacja i polityka są nieodłącznie ze sobą związane. Zapamiętaj to raz na zawsze.
Świat nie wygląda tak, że są sobie firmy motoryzacyjne, które produkują coraz lepsze auta, żeby Cię zadowolić, a Ty, zgodnie ze swoim widzimisię, możliwościami finansowymi i innymi kryteriami, wybierasz sobie określone auto.
To bzdury.
To urzędnik decyduje, jak wygląda motoryzacja. Nie inżynier
Polityka ma ogromny wpływ na to, jak wygląda motoryzacja. Kiedyś kierunki rozwoju motoryzacji wyznaczali inżynierowie. Dziś kierunki rozwoju motoryzacji wyznaczają urzędnicy. I wiesz, jak się to skończy?
Tak jak wszystko, dotknięte śmierdzącą ręką socjalizmu. Tragedią i katastrofą.
Współpraca na linii urzędnik – inżynier może być dobra dla Ciebie.
Kiedy urzędnik wymaga, aby auta były bardziej bezpieczne i każe prowadzić badania bezpieczeństwa – jest to dobre.
Kiedy urzędnik wymaga, aby każde nowe auto było wyposażone w pasy bezpieczeństwa i systemy chroniące Cię przed poślizgiem – jest to dobre.
Kiedy urzędnik wymaga, aby Twoje auto nie truło, a inżynier znalazł rozwiązania – jest to dobre. Urzędnik powinien wspólnie z inżynierem określić, co można osiągnąć, np. na przestrzeni 10 lat. I powinno się to wdrożyć. Rozwiązanie dobre i sprawdzone, dopracowane.
Korzystne dla producenta, środowiska i Ciebie.
Kiedy urzędnik ustanawia nierealne założenia (vide norma emisji spalin Euro 7) albo całkowicie morduje technologię silników spalinowych – nie jest to dobre dla Ciebie.
Kiedy urzędnik ustanawia, gdzie możesz wjechać, a gdzie nie w mieście – przekracza swoje kompetencje.
Kiedy urzędnik ustanawia, że będziesz jeździć komunikacją miejską i będziesz jeść świerszcze – wielokrotnie przekracza swoje kompetencje.
Wylewasz swoją złość w komentarzach – i co z tego? Każdy ma to gdzieś
I prawidłowo.
Kogo to obchodzi, co sobie tam wypisujesz pod każdym artykułem o samochodach elektrycznych, o zwolnieniach w fabryce skrzyń biegów, o tym, że niektóre firmy już w 2030 roku zakończą produkcję aut spalinowych, o tym, że ładowanie elektryka jest droższe niż spalinowego, o tym, że nigdy nie będzie Cię stać na zakup nowego elektryka, a zakup używanego będzie niemożliwy, bo konieczność zakupu nowej baterii za 50 – 100 tys. złotych nigdy nie będzie dla Ciebie możliwa.
Nikogo nie obchodzą Twoje żale.
Możesz je sobie włożyć w buty.
Dlaczego? Bo jesteś współwinny tego, co się stało. Tak, Ty.
Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych to Twoja wina
Jak to, moja? Przecież to uchwalili europosłowie! Jaki ja mam na to wpływ?????
Masz.
Europosłowie sami się nie wybrali. Ktoś musiał ich wybrać do Europarlamentu.
Może tych, którzy głosowali za zakazem sprzedaży samochodów spalinowych wybrałeś sam. Ty, albo Twoja rodzina. Może nawet ich lubisz, przeglądasz ich konta w mediach społecznościowych, cieszysz się, jak to dbają o Ciebie w UE.
Nie! To nie ja ich wybrałem. Ja w ogóle nie głosowałem na tych darmozjadów, w ogóle nie chodzę na wybory do europarlamentu!
Skoro nie chciało Ci się iść na wybory do Europarlamentu, to inni poszli i wybrali swoich przedstawicieli. Takich, którzy zagłosowali za zakazem sprzedaży samochodów spalinowych. Tych Europosłów wybrali ludzie, którzy tęsknią za PRL i chcą jeździć autobusem, stać ich na zakup nowego elektryka, albo są tak głupi, że nie wiedzą na kogo głosują. Tacy ludzie też są i mają prawa wyborcze.
A skoro Ty masz prawa wyborcze i z nich nie korzystasz, to inni ułożą Ci życie tak, jak im się podoba. Bo innym chce się ruszyć tyłek i iść na wybory.
Kto głosował za zakazem sprzedaży samochodów spalinowych?
Ciekawi mnie, czy w ogóle wiesz, kto głosował za zakazem sprzedaży samochodów spalinowych, wprowadzonym przez UE? Którzy Europosłowie?
Jeśli nie, to się dowiesz za chwilę.
Kto głosował za zakazem samochodów spalinowych, wprowadzonym od 2035 roku?
sprawdził, którzy eurodeputowani z Polski głosowali „za”. To:
– > Marek Belka
– > Robert Biedroń
– > Włodzimierz Cimoszewicz
– > Bogusław Liberadzki
– > Leszek Miller
– > Sylwia Spurek
Dodatkowo za zakazem zagłosował Adam Bielan z Partii Republikańskiej, który się pomylił. Jednak dokonał on korekty i jego głos został zaliczony na NIE (przeciwko zakazowi sprzedaży aut spalinowych).
Sprawdził to dziennikarz Polsat News, Pan Wojciech Dąbrowski. Dziękujemy.
Zakaz poparło 340 eurodeputowanych, przeciw było 279, a 21 wstrzymało się od głosu.
Było blisko, żeby to szaleństwo powstrzymać.
Jeśli dalej będziesz omijać wybory szerokim łukiem, albo wspierać tych, którzy niszczą Ci życie – miej pretensje do siebie. Nie wylewaj żali w komentarzach. Zgodziłeś się na to.
Niebawem będziesz jeździć na rowerze, jeść świerszcze, mieszkać we współdzielonym domu, zamiatać mieszkanie miotłą (odkurzacze i pralki mają zniknąć z domów, zgodnie z założeniami FIT FOR 55) i chodzić w jednym starym swetrze.
Powodzenia.
MENU
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ
– > MAGAZYN MOTORYZACYJNY
– > TECHNIKA MOTORYZACYJNA I DIAGNOSTYKA
– > SAMODZIELNE NAPRAWY SAMOCHODÓW– ZAOCZNE TECHNIKUM DRUCIARSTWA SAMOCHODOWEGO
– > ELEKTROMOBILNOŚĆ I SAMOCHODY ELEKTRYCZNE, WADY ELEKTROMOBILNOŚCI
– > DETAILING
– > FELIETONY MOTORYZACYJNE, CIEKAWOSTKI MOTORYZACYJNE, HUMOR MOTORYZACYJNY
– > DOKUMENTY, UBEZPIECZENIA
– > MOTOCYKLE
– > MILITARIA – MOTORYZACJA I WOJSKO
– > MOTORYZACJA I POLITYKA
– > TESTY SAMOCHODÓW
– > AKCESORIA DLA KIEROWCÓW
– > SAMOCHODY ŚWIATA
– > PODRÓŻE i SLOW DRIVING
– > MOTOREWIA NA FACEBOOK
– > MOTOREWIA NA TWITTER
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ</strong