Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych będzie zadośćuczyniać potrzebom ładowania (aby zaspokoić potrzeby posiadaczy samochodów elektrycznych) i co ważne, będzie walczyć o to, żeby samochody używane także były zeroemisyjne. W jaki sposób? Tego nie zdradzono. My się jednak domyślamy.
W Polsce istnieją różne stowarzyszenia, organizacje i inne wynalazki, które co jakiś czas wypowiedzą jakąś bzdurę słowami swojego prezesa, dyrektora albo innego wodza. Bzdura ta jest ubierana w odpowiednią otoczkę i potem serwowana do mediów (rozsyłana na skrzynki pocztowe) przez jakieś pseudo agencje newsowe, w nadziei, że ktoś się tą bzdurą zainteresuje, przeczyta ją, opublikuje ją za darmo, a co gorsza, nawet się z nią zgodzi.
Większość tych bzdur od razu ląduje w elektronicznym koszu. Ale czasami niektóre zasługują na przeczytanie, uwagę a nawet publikację. Jak poniższa, która trafiła na naszą skrzynkę pocztową.
Postęp jest nieubłagany! Głosowanie w Parlamencie Europejskim PRZESĄDZIŁO o ograniczeniu emisji z nowych pojazdów do roku 2035
Wiadomo doskonale, że Parlament Europejski to ciało, które ma prawo decydować o wszystkim i o wszystkich. Zatem jeśli Parlament Europejski ZDECYDOWAŁ, to od razu PRZESĄDZIŁ.
Choć tak naprawdę, negocjacje jeszcze trwają. I nie wszystkie państwa zgodziły się na eko debilizm, w tym Polska.
Ale zacytujmy.
„Głosowanie w Parlamencie Europejskim przesądziło o ograniczeniu emisji z nowych pojazdów o 100% do roku 2035. To popularnie zwany zakaz rejestracji samochodów innych niż zero emisyjne po roku 2035 – ale wyłącznie samochodów nowych. Będzie to wyzwaniem dla wszystkich państw Unii Europejskiej. Jest to jednak efekt polityki, która jest realizowana na przestrzeni ostatnich wielu lat. Od wielu lat z Unii Europejskiej i z poszczególnych państw członkowskich słychać, że konieczne jest, by transport był dekarbonizowany. To jest ten obszar, który jest jednym z najwyżej emisyjnych i musi się zmieniać.”
Przechodzimy do słów EKSPERTA.
Jak doskonale wiadomo, połączenie w jednym tekście słów Parlament Europejski/Unia Europejska/Europa/Niemcy z wypowiedzą eksperta powinno sprawić, że każdy powinien od razu przyjąć dane słowa za PEWNIK.
EKSPERT z POLSKIEGO STOWARZYSZENIA PALIW ALTERNATYWNYCH przemówił
– Ten kierunek zmian został wytyczony już kilka lat temu i jest on realizowany przez kolejne regulacje. Ważne, żeby realizując ten cel przez kolejne 13 lat, które nas dzielą do roku 2035, odpowiednio się przygotować. To też istotne w kontekście infrastruktury – która będzie konieczna, by zadośćuczynić potrzebom ładowania samochodów elektrycznych w tak dużej liczbie – powiedział serwisowi eNewsroom Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych. – Trzeba też zapewnić, aby proces przechodzenia z pojazdów wysoce emisyjnych na nisko i wreszcie zero emisyjne był możliwy do spełnienia w możliwie szerokiej grupie. Musi to dotyczyć nie tylko samochodów nowych, ale także samochodów używanych na rynku wtórnym. Tutaj także emisja musi się obniżać i to jest ten cel, który sobie stawiamy jako PSPA. Będziemy wspierać tę zmianę – by w roku 2035 być gotowym, żeby polska gospodarka i sektor motoryzacyjny też były do tego gotowe – deklaruje Mazur.
Powtórzmy słowa EKSPERTA.
„Musi to dotyczyć nie tylko samochodów nowych, ale także samochodów używanych na rynku wtórnym. Tutaj także emisja musi się obniżać i to jest ten cel, który sobie stawiamy jako PSPA. Będziemy wspierać tę zmianę.”
Pan Ekspert i jego Stowarzyszenie postawili sobie CEL, zgodny z linią PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO i będą obniżać emisję w używanych samochodach. Będą wspierać tę zmianę.
Jak?
Czy PSPA będzie kierować wszystkich posiadaczy używanych aut spalinowych do słynnego inżyniera Kopcia (Pan Zbigniew Kopeć z Pomorza), który od lat przerabiał stare samochody na auta elektryczne (stosując zasilanie z akumulatorów zwykłych albo trakcyjnych)?
Czy też EKSPERT z PSPA ma inne rozwiązania? Talon na rower, dopłata do biletu autobusowego, albo losowanie deskorolki?
Czekamy z niecierpliwością na dalsze negocjacje w sprawie zakazu sprzedaży samochodów spalinowych i na kolejne wytryski geniuszu, które powodują powstawanie kolejnych wypowiedzi ekspertów różnej maści.
Nasza skrzynka pocztowa, zgodnie z wartościami europejskimi, stoi OTWOREM dla wypowiedzi ekspertów. Zwłaszcza związanych z elektromobilnością, Unią Europejską, transportem rowerowym itd.
MENU
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ
– > MAGAZYN MOTORYZACYJNY
– > TECHNIKA MOTORYZACYJNA I DIAGNOSTYKA
– > SAMODZIELNE NAPRAWY SAMOCHODÓW– ZAOCZNE TECHNIKUM DRUCIARSTWA SAMOCHODOWEGO
– > ELEKTROMOBILNOŚĆ I SAMOCHODY ELEKTRYCZNE, WADY ELEKTROMOBILNOŚCI
– > DETAILING
– > FELIETONY MOTORYZACYJNE, CIEKAWOSTKI MOTORYZACYJNE, HUMOR MOTORYZACYJNY
– > DOKUMENTY, UBEZPIECZENIA
– > MOTOCYKLE
– > MILITARIA – MOTORYZACJA I WOJSKO
– > MOTORYZACJA I POLITYKA
– > TESTY SAMOCHODÓW
– > AKCESORIA DLA KIEROWCÓW
– > SAMOCHODY ŚWIATA
– > PODRÓŻE i SLOW DRIVING
– > MOTOREWIA NA FACEBOOK
– > MOTOREWIA NA TWITTER
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ