Lampa warsztatowa Philips Xperion 6000 Flood mini lampa do detailingu

W trakcie pracy każdy potrzebuje dobrego oświetlenia. Mechanik, blacharz, detailer i kierowca, który sam serwisuje i naprawa samochód. Nawet najmocniejsze, górne źródło światła może nie wystarczyć. Bezprzewodowa lampa warsztatowa Xperion 6000 Flood mini rozwiązuje wszystkie problemy.

Bezprzewodowa lampa LED (projektor LED) Xperion 6000 Flood mini może mieć szereg zastosowań. Nie tylko przy pracach związanych z samochodem. Ale o tym dalej.
Na początek dane techniczne urządzenia. Potem zastanowimy się, komu taka lampa może się przydać. A na koniec sprawdzimy w praktyce jej działanie i zastosowanie.

317381133_9221461924546369_5089845941349268565_n

 

Bezprzewodowa lampa warsztatowa (projektor LED) Philips Xperion 6000 Flood Mini opis i dane techniczne

Źródłem światła w urządzeniu jest projektor LED 5W o mocy strumienia świetlnego od 100 do 500 lumenów. Moc strumienia świetlnego można regulować. Do tego celu służy pokrętło, znajdujące się wokół włącznika lampy.

317263650_9221460361213192_6250299968864122213_n

 

 

 

317322029_9221461557879739_7071052750172387686_n

 

Lampa jest bezprzewodowa, dzięki czemu można z niej korzystać w dowolnym miejscu. Także tam, gdzie jest wilgoć, bez obaw o porażenie prądem.
Do zasilania lampy służy wbudowany akumulator o pojemności 2500mAh.
Przy pełnym naładowaniu lampa może świecić pełną mocą do 5 godzin, a przy zmniejszeniu mocy strumienia światła do minimum (100 lumenów) – do 10 godzin.

317255105_9221459984546563_8238579138585754222_n

318167716_9221462824546279_3042653530993018954_n

 

W tylnej części lampy znajduje się zabezpieczone (zamykane) złącze ładowania USB C oraz elektroniczny wskaźnik poziomu naładowania lampy. W przypadku rozładowania stosowana jest dodatkowa lampka ostrzegawcza.

Philips Xperion 6000 Flood Mini jest wyposażony w ciekawą rączkę (uchwyt). Pozwala ona na powieszenie lampy, jeśli mamy takie życzenie. Uchwyt wystarczy otworzyć, zawiesić lampę a potem go zamknąć, żeby zabezpieczyć urządzenie przed upadkiem.
W rączce lampy znajdują się też dwa silne magnesy. I to jest bardzo przydatne. Bo dzięki nim urządzenie można zamocować do górnej części klapy auta, albo do jakiegokolwiek elementu metalowego pod maską. Trzyma się naprawdę bardzo mocno.

317093219_9221465774545984_4332417767699799068_n

317720833_9221464544546107_2464542595548485079_n

317319461_9221462184546343_89851414539181216_n

 

Lampa może pracować w temperaturze od -10 st. C do plus 40 st. C.
Waży 432g. Jej wymiany to 130x50x70mm.

Urządzenie ma wolny slot, który można wyposażyć w dodatek Philips Find My Device. Ot, taka opcja dla bałaganiarzy.

Philips Xperion 6000 Flood Mini jest dostarczana razem z ładowarką sieciową 230V oraz przewodem. Ładowanie do pełna trwa do 3,5 godziny.

Philips Xperion 6000 Flood Mini to najniższy model w całej gamie lamp. Bardziej rozbudowani bracia mają np. opcję bezprzewodowego odtwarzania muzyki ze smartfona, albo sterowania za pomocą gestów dłoni.
Jednak najmniejszy model w zupełności wystarczy. Jeszcze jakiś urzędnik się przypałęta i zacznie marudzić, żeby opłacać ZAIKS (choć może ktoś nie cierpi polskich stacji radiowych, tak, jak ja). Dlatego niech już tylko świeci i robi to dobrze. To wystarczy.

317981236_9221467894545772_2603604173182807400_n

Projektor LED Philips Xperion 6000 Flood Mini – dla kogo?

Dla mechanika.
Dla rzeczoznawcy samochodowego.
Dla detailera.
Dla kierowcy, który sam serwisuje auto.
Dla kierowcy, który potrafi samemu coś zrobić przy samochodzie, a nie tylko wezwać pomoc.

317379731_9221463981212830_8875778984816565145_n

Test Philips Xperion 6000 Flood Mini

Lampa generuje piękne, zimne białe światło.

Nawet najlepsze, górne albo boczne źródło światła w warsztacie, albo w garażu nie zapewni odpowiedniego komfortu pracy. Możliwość skorzystania z takiej lampy w zupełności wystarcza.

317836217_9221473127878582_6098470777320954207_n

317851465_9221472364545325_8194992671849061910_n

 

Mechanik doceni Xperion 6000 Flood Mini, gdy:
• wykonuje jakiekolwiek czynności w komorze silnika;
• potrzebuje dodatkowego oświetlenia pod spodem auta, kiedy np. naprawia zawieszenie, sprawdza stan przegubów, tulei i amortyzatorów, naprawia lub sprawdza układ hamulcowy, albo kontroluje stan podwozia pod kątem korozji;
• wykonuje prace we wnętrzu samochodu, naprawiając np. przewody i złącza elektryczne, siłowniki w bocznych drzwiach, elementy elektroniczne pod kierownicą. Nawet wymiana filtra kabinowego będzie łatwiejsza.

317630491_9221469607878934_1002719595718711361_n

317851465_9221472364545325_8194992671849061910_n

317667104_9221472644545297_1934689408822032962_n

 

Rzeczoznawca samochodowy, sprawdzający auto przed zakupem, doceni lampę Flood Mini, gdy będzie przeprowadzał inspekcję podwozia, lakieru, zawieszenia i komory silnika.

Detailer doceni lampę przy przeprowadzaniu inspekcji lakieru samochodu. Mocne, białe światło pozwoli na wykrycie wszystkich rys, hologramów i przebarwień. Można także kontrolować efekty pracy po zakończonym odświeżaniu lakieru.

317264950_9221470297878865_5585102613526256946_n

317972618_9221463721212856_886265946072807676_n

 

Lampa Xperion 6000 Flood Mini to także bardzo przydatne urządzenie dla typowego kierowcy.
• Serwisowanie samochodu we własnym zakresie będzie o wiele prostsze. Można łatwo wymienić filtr powietrza, świece, cewki zapłonowe, przepalony bezpiecznik czy żarówki, jeśli ma się zapewnioną odpowiednią widoczność.
• Lampa przyda się przy własnych naprawach jako dodatkowe, albo główne źródło światła. W typowych garażach raczej nie ma co liczyć na dobre oświetlenie.

317312158_9221463334546228_5263196502893135772_n

317639490_9221473714545190_6211943960757251106_n

 

Lampa Xperion 6000 Flood Mini ułatwi także niespodziewane „prace ratunkowe”, w sytuacjach awaryjnych.
Konieczność wymiany koła po przebiciu? Dolanie płynu do spryskiwaczy? Wymiana przepalonego bezpiecznika (broń Boże nie stosować monet! To nie PRL!) – w tych wypadkach Xperion Flood Mini okaże się niezwykle pomocny.

317259760_9221472141212014_3813525866249903865_n

317729646_9221471857878709_5179946295913650590_n

317629426_9221471314545430_1549075144382854159_n

 

Lampa przyda się także przy rozładunku samochodu w nocy (nie mam na myśli rozładowywania trefnego towaru, w postaci „lewych” papierosów czy alkoholu bez akcyzy). Zamiast dobijać akumulator samochodowy w ciemną i mroźną noc zapalonym oświetleniem wewnętrznym, korzystamy z Flood Mini.

Projektor LED Xperion 6000 Flood Mini – nie tylko do zastosowań, związanych z motoryzacją…

Oczywiście, że nie tylko.
Załóżmy, że w trakcie jazdy przez las przebiliśmy oponę. Wszędzie ciemno, żadnej pomocy, a na kole flak. Wjeżdżamy w pierwszą bezpieczną zatoczkę, odpalamy awaryjne, odpalamy Flood Mini i działamy.
Po zakończonej pracy Flood 6000 pomoże nam znaleźć kija i odgonić wilki i dziki.

Ale nie tylko. Prace na zewnątrz domu, np. remontowo – budowlane, poszukiwania odpowiednich narzędzi w bagażniku auta…

Szukanie czegokolwiek w piwnicy, gdzie nie ma oświetlenia.
A nawet… zastosowanie projektora LED jako źródła światła awaryjnego, kiedy elektrownia wyłączy prąd.
Zastosowań projektora LED Xperion 6000 Flood Mini jest naprawdę mnóstwo.

Misje CSAR z wykorzystaniem Flood 6000

CSAR czyli misje Combat Search and Rescue, wykonywane najczęściej przez siły specjalne.
Czasami każdy z nas musi przeobrazić się w komandosa i wykonać taką misję.
Przekona się o tym ten, kto zgubił klucze na działce. Albo 100 złote.

W moim przypadku projektor LED Philips Xperion 6000 Flood Mini pomógł mi odnaleźć rannego przyjaciela.
Kot stoczył zwycięską bitwę z przeciwnikami, ale odniósł rany. Potem płakał i wołał pomocy, a sam przyjść nie mógł, bo mu stwory paskudne tylną nogę pogryzły. Znajdź teraz kota w lesie, w ciemności, w dodatku czarnego jak diabeł.
Lampa pomogła. Ranny się znalazł i został odtransportowany do weterynarza.

CSAR1

Exif_JPEG_420

MENU
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ
– > MAGAZYN MOTORYZACYJNY
– > TECHNIKA MOTORYZACYJNA I DIAGNOSTYKA
– > SAMODZIELNE NAPRAWY SAMOCHODÓW– ZAOCZNE TECHNIKUM DRUCIARSTWA SAMOCHODOWEGO
– > ELEKTROMOBILNOŚĆ I SAMOCHODY ELEKTRYCZNE, WADY ELEKTROMOBILNOŚCI
– > DETAILING
– > FELIETONY MOTORYZACYJNE, CIEKAWOSTKI MOTORYZACYJNE, HUMOR MOTORYZACYJNY
– > DOKUMENTY, UBEZPIECZENIA
– > MOTOCYKLE
– > MILITARIA – MOTORYZACJA I WOJSKO
– > MOTORYZACJA I POLITYKA
– > TESTY SAMOCHODÓW
– > AKCESORIA DLA KIEROWCÓW
– > SAMOCHODY ŚWIATA
– > PODRÓŻE i SLOW DRIVING
– > MOTOREWIA NA FACEBOOK
– > MOTOREWIA NA TWITTER
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ

Podziel się

Napisane przez

Michał Lisiak

Niezależny dziennikarz motoryzacyjny. Kocham swoją pracę i motoryzację. Nie wszystko, co piszę, wszystkim się podoba, a ponieważ jestem niezależny, mogę pisać, co mi się podoba. Pasjonuje mnie technika samochodowa, pewnie dlatego z niepokojem spoglądam na wynalazki, takie jak auta elektryczne.
Brzydzę się „dziennikarstwem motoryzacyjnym”, które polega na skracaniu gotowych newsów, przychodzących z działów PR importerów samochodów.
Współpracuję z kilkoma redakcjami i kilkoma znanymi firmami motoryzacyjnymi.