Pisanie artykułów motoryzacyjnych na zlecenie – współpraca

Jeśli potrzebujecie Państwo treści dotyczących motoryzacji (ich modna nazwa to content motoryzacyjny), przeznaczonych do publikacji na stronach internetowych, albo w prasie, serdecznie zapraszam do współpracy.
Może to być współpraca długa, wieloletnia, krótka a nawet incydentalna, w zależności od potrzeb.
Motoryzacja nie może działać bez wsparcia ze strony merytorycznych artykułów motoryzacyjnych, testów, prezentacji, porównań, treści content marketingowych, które pozwalają na przekazanie treści reklamowych w odpowiedni sposób.


-> Portale motoryzacyjne potrzebują materiałów, które przyciągną czytelników, aby móc dzięki nim zarobić na reklamach. Rzetelne dziennikarstwo motoryzacyjne potrzebuje odważnych treści i niezależnych testów, aby autentycznie pokazać, co jest dobre, a co złe.

-> Producenci samochodów potrzebują prezentacji, które przedstawią ich pojazdy tak, aby zainteresować nimi potencjalnych klientów.

-> Producenci części samochodowych muszą przekazać informacje o tym, jak rozpoznać objawy awarii i kiedy (a często także w jaki sposób) wymienić zużyty podzespół na nowy, albo zastosować nowy płyn eksploatacyjny.

-> Producenci kosmetyków motoryzacyjnych oraz chemii motoryzacyjnej także muszą pokazać swoje produkty z jak najlepszej strony. Dodatkowo, wielu klientów oczekuje nie tylko informacji, ale także praktycznego testu, który udowodni, że dany środek działa w praktyce.

-> Potrzebne są również informacje o usługach dla kierowców, a tych jest przecież mnóstwo: od ofert stacji benzynowych, poprzez ubezpieczenia aż po usługi finansowe, pozwalające na zakup albo wynajem pojazdu.

I ktoś musi się tym zająć. Ja zrobię to z przyjemnością.

 

Photo on Foter.com

Photo on Foter.com

Motoryzacyjny content marketing – albo poradniki, testy i techniczne artykuły motoryzacyjne na zlecenie, pisane pod swoim nazwiskiem

Oferuję Państwu możliwość współpracy jako autor artykułów motoryzacyjnych. To zdecydowanie wyższa półka, niż copywriting motoryzacyjny, polegający na masowym pisaniu prostych tekstów, z wplataniem słów kluczowych. Artykuły motoryzacyjne mogą być przygotowywane dla mediów elektronicznych, stron WWW, a także dla prasy .

Podejmę się takich tematów, jak:

Pisanie poradników motoryzacyjnych – tematyka jest bardzo wszechstronna: poradnik motoryzacyjny może dotyczyć awarii samochodów, napraw, obsługi, eksploatacji, stosowania kosmetyków samochodowych albo chemii motoryzacyjnej.

Pisanie poradników motoryzacyjnych ze zdjęciami (fotoporadników motoryzacyjnych) – zdjęcia mogę robić sam, albo może je robić profesjonalny fotograf, z którym zdarzyło mi się już wielokrotnie współpracować.

Przygotowywanie testów motoryzacyjnych – samochodów nowych, samochodów używanych, akcesoriów motoryzacyjnych, kosmetyków motoryzacyjnych, chemii motoryzacyjnej itd.

Pisanie felietonów motoryzacyjnych – w dowolnej tematyce, związanej z motoryzacją.

Pisanie artykułów content marketingowych – content marketing w motoryzacji to obecnie jedna z podstawowych sił napędowych tego sektora.

Pisanie artykułów reklamowych i sprzedażowych związanych z motoryzacją.

Pisać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Wydaje mi się, że nie zaliczam się do tych gorszych, choć zdarzały mi się błędy, za które językoznawca mógłby mi przyłożyć książką przez głowę. Nie ma ludzi doskonałych. Zdarzyło mi się napisać, że coś trzeba podnieść do góry, albo że ktoś cofał się do tyłu. 

Warunki współpracy:
-> Umowa o dzieło albo zlecenie
-> Możliwość wystawiania faktury VAT za pośrednictwem USE.ME.
-> Nie mam żadnych obiekcji, aby podpisać się pod merytoryczną treścią.

Nie ma ludzi, którzy znają się na wszystkim (poza politykami i celebrytami).
Niestety, nie znam się na motocyklach i innych jednośladach.
Nie znam się na sportach motorowych i nie jestem ich fanem.
Nie popieram i nie przyłożę się do promowania nielegalnych wyścigów i innych zachowań, które godzą w bezpieczeństwo na drogach.

start

Michał Lisiak – dziennikarz motoryzacyjny/autor artykułów motoryzacyjnych

Motoryzacja jest moją pasją od chwili, kiedy pierwszy raz mój szanowny Dziadek zapakował mnie do swojego biało – pomidorowego Wartburga, przypiął pasem do przedniego siedzenia (kto tam wtedy myślał o fotelikach…) i pomknęliśmy razem w stronę centrum Łodzi. Potem był jeszcze FIAT i biały Polonez, pachnący nowością, prosto z fabryki, w którym trzeba było rozebrać silnik na części, żeby go odpowiednio dostroić, po czym przestał „żłopać’ paliwo jak smok.

Skończyłem studia dziennikarskie. Na rynek pracy wszedłem w najgorszym, możliwym momencie – w czasach najgorszego bezrobocia (w Łodzi i okolicach dochodziło do 20 procent) i na fali wyżu demograficznego, w czasach, gdy nikt jeszcze o Internecie nie słyszał.
Człowiek spoza Warszawy (którą, tak na marginesie, kocham z całego serca i lubię ją odwiedzać) i spoza jakichkolwiek układów (bez tzw. pleców) mógł sobie pomarzyć o tym, żeby dostać się do jakiejkolwiek redakcji. Związałem swoje życie z bankowością. Nie pałaliśmy do siebie wielkim uczuciem. Po tym etapie życia pozostały niemiłe wspomnienia. 


A potem wszystko ułożyło się tak, jak powinno. Powoli, ale do przodu.
Dziś współpracuję z szeregiem znanych firm i prowadzę z radością swoją własną stronę (aktualnie ok. 40 tys. u/u miesięcznie). Piszę, testuję, opisuję, naprawiam, czyszczę, czasem coś zepsuję, czasami też fotografuję.

pressfolio

A ponieważ nie lubię stagnacji – cały czas jestem otwarty na współpracę (np. pisanie artykułów motoryzacyjnych na zlecenie, motoryzacyjny content marketing, przygotowywanie fotoporadników, albo testów motoryzacyjnych).

Ciągle uzupełniam wiadomości. Cudownie jest wtedy, gdy praca to równocześnie hobby. Wtedy i nauka nowych rzeczy nie jest problemem, tylko przyjemnością.
Poza motoryzacją lubię muzykę elektroniczną (techno, deephouse), Azję i łyse koty.

Fotograf ze mnie słaby, ale staram się, jak mogę. Dzieła sztuki fotograficznej z pewnością nie przygotuję, ale średniej jakości zdjęcie z pewnością tak.

Test Renault Kadjar 1.3TCe 140KM  https://www.motorewia.pl autor: Michał Lisiak

Test Renault Kadjar 1.3TCe 140KM
https://www.motorewia.pl autor: Michał Lisiak

 

DSCF0050

Poniżej zamieszczam wycinek mojego portfolio, nie jestem w stanie zebrać całości.
• Motorewia.pl – strona, na której Państwo gościcie to także wycinek mojego portfolio. Tutaj piszę to, co chcę i to, co naprawdę myślę, pod swoim własnym nazwiskiem. Nie każdy musi się z tym zgadzać, bo czasami moje przemyślenia są delikatnie mówiąc, inne, niż ogólnie przyjęte zasady. Swoje własne przemyślenia i polityczne sympatie zostawiam tylko dla siebie i wyrażam je na swojej własnej stronie. Na mojej stronie znajdziecie Państwo artykuły o motoryzacji i polityce, motoryzacji i gospodarce, felietony motoryzacyjne, testy samochodów nowych i używanych i wiele innych.

-> Artykuły dla MOTOFOCUS.PL – portalu dla specjalistów z branży motoryzacyjnej
Pianka do badania szczelności instalacji LPG – dlaczego warto jej używać?
Amortyzatory przyszłości – co nowego szykują producenci?
Czy producenci akumulatorów samochodowych boją się elektromobilności?
Akumulator samochodowy – im cięższy tym lepszy?

-> Artykuły dla portalu ALLEGRO.PL
Artykuły dla Allegro.pl napisane przez Michała Lisiaka

->Artykuły dla marek firmy AMTRA: MA PRO, FIVESTAR i TECMAXX
Regeneracja turbosprężarki – jak to zrobić i jakich środków użyć?
Silikon do uszczelek – jak go stosować?
Jak samodzielnie wyczyścić przepustnicę i zawór EGR?
Samochód po zalaniu – czy da się z nim żyć?
Skąd biorą się awarie akumulatorów?
Zasada działania magicznego oczka w akumulatorze.

-> Artykuły dla K2:
Jak w prosty sposób wymienić olej w aucie?
Jak usunąć smołę z lakieru?

->Artykuły dla NATEMAT
Artykuły autora Michał Lisiak dla NaTemat.pl

-> Artykuły dla AUTOFAKTY.PL
Artykuły autora Michał Lisiak w Autofakty.pl
->Artykuły dla MOTOINTEGRATOR i INTERCARS
Typowe awarie czujników
Głęboka diagnostyka komputerowa przy zakupie samochodu używanego – dlaczego jest potrzebna?
Pasek rozrządu i jego uszkodzenia – skąd się biorą?
Łańcuch rozrządu – kolejny element eksploatacyjny. Jak rozpoznać jego awarie?

->Artykuły dla MOTOCONTROLER
Jak sprawdzić stan zawieszenia bez narzędzi?
Czy warto kupić diesla?

-> Artykuły dla Motofaktor.pl
Informacja techniczna – skąd tak naprawdę ją bierzemy?

->Artykuły dla FURORA TV
https://furora.tv/artykul/205-skoda-superb-ludowoz-premium/2/
https://furora.tv/artykul/195-volkswagen-passat-b6-typowe-usterki/3/

->Artykuły dla PRZYSPIESZENIE
https://przyspieszenie.pl/author/michal/

Współpracowałem także z szeregiem agencji content marketingowych (między innymi Access Pro, Proautomotive, Nuntius, Eagle Way), dla których napisałem mnóstwo artykułów content marketingowych i reklamowych, poradników itd. Artykuły mojego autorstwa były pisane między innymi dla Mazdy, Toyoty, Citroena, Volvo, producentów części samochodowych, producentów chemii samochodowej, firm, sprzedających samochody, firm ubezpieczeniowych, firm leasingowych, producentów olejów silnikowych itd.


Artykuły CONTENT MARKETING – Przykładowe
https://mototabu.pl/telefon-samochodzie-mozna-korzystac//
https://www.automastershow.pl/wypadek-samochodowy-lub-stluczka-co-robic/
https://www.asmoto.pl/jak-znalezc-dobry-serwis-samochodowy-aso/
httpss://auto-blog.pl/karambol-jak-uniknac-sposoby-bezpiecznej-jazdy/
httpss://e-krajna.pl/pl/636_materia_y_partnera/4702_.html
https://www.motofakty.pl/artykul/skyactiv-czyli-odpowiedz-mazdy-na-downsizing.html
https://facet.wp.pl/kat,1034391,wid,17508951,wiadomosc.html?smgnzebaxbaxhefticaid=115271
https://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Szum-miejskich-reklam-czym-kusza-nas-banki,wid,17062033,wiadomosc.html
https://www.rodzice.pl/zycie-rodzinne/rodzina-jak-twoja/Samochod-dla-rodziny-jak-zadbac-jednoczesnie-o-komfort-i-bezpieczenstwo.html
https://www.fakt.pl/auto/jacy-sa-polscy-kierowcy-grzechy-polskich-kierowcow,artykuly,505969.html
https://www.forumsamochodowe.pl/wymiana-oleju-w-automatycznej-i-manualnej-skrzyni-biegow-vt82878.htm#p515641

https://www.malemen.pl/co-slychac-w-segmencie-suv.html

https://nf.pl/po-pracy/naped-4×4-luksusowy-dodatek-czy-zbedny-gadzet,,50282,260

Zapraszam do współpracy.
Jeśli czegoś nie jestem w stanie wykonać – mówię to od razu.
Zawsze staram się dotrzymywać ustalonych terminów.
Staram się także jak najlepiej wykonywać powierzone zadania.

A może współpraca z portalem motoryzacyjnym Motorewia?

Zapraszam również do współpracy z moją stroną Motorewia.pl!
Jeśli chcecie Państwo, żeby na łamach Motorewii pojawił się test samochodu nowego albo używanego, akcesoriów motoryzacyjnych (nawigacji, kamer itd.), kosmetyków samochodowych – czekam na kontakt.

Renault Megane IV Grandtour – test. https:/www.motorewia.pl Autor: Michał Lisiak

Renault Megane IV Grandtour – test. https:/www.motorewia.pl Autor: Michał Lisiak

 

Motoryzacyjny content marketing – pisanie artykułów motoryzacyjnych na zlecenie. Ktoś musi napisać pierwszy…

Pierwszy krok należy do Państwa. W przypadku zainteresowania współpracą polegającą na pisaniu artykułów motoryzacyjnych na zlecenie, współpracą z moją stroną, albo ze mną w inny sposób – zapraszam.

Kontakt: redakcja@motorewia.pl
Telefon do siebie podam w wiadomości prywatnej. Nie chcę ryzykować. Moja skrzynka pocztowa zasypywana jest wiadomościami od bogatych panien z Afryki, które oferują mi 5 mln USD tylko za wykonanie przelewu, piszą do mnie piękne Rosjanki, otrzymuję również oferty cudownych produktów, takich jak uniwersalny czyścik do rynien.
To naprawdę zbyt wiele, nawet jak dla tak spokojnego człowieka, jak ja.
Jeśli jeszcze zaczną do mnie dzwonić – oszaleję. Dlatego nie podaję tutaj numeru telefonu.

Syntetycznie ujmując, powyższa oferta dotyczyła takich rzeczy, jak: content marketing w motoryzacji, motoryzacyjny content marketing, artykuły motoryzacyjne – pisanie, artykuły motoryzacyjne – autor, artykuły motoryzacyjne na blogi, autor artykułów motoryzacyjnych, współpraca content marketing motoryzacja, content marketing Automotive, dziennikarz motoryzacyjny współpraca, redaktor motoryzacyjny współpraca.

Podziel się

About The Author

Niezależny dziennikarz motoryzacyjny. Kocham swoją pracę i motoryzację. Nie wszystko, co piszę, wszystkim się podoba, a ponieważ jestem niezależny, mogę pisać, co mi się podoba. Pasjonuje mnie technika samochodowa, pewnie dlatego z niepokojem spoglądam na wynalazki, takie jak auta elektryczne. Brzydzę się „dziennikarstwem motoryzacyjnym”, które polega na skracaniu gotowych newsów, przychodzących z działów PR importerów samochodów. Współpracuję z szeregiem redakcji i firm, między innymi z Motointegrator, Valvoline, Allegro.pl, Amtra, K2 itd. Zawsze jestem otwarty na ciekawą współpracę. Jest mi niezwykle miło, że odwiedzacie Państwo moją stronę. Kontakt: redakcja@motorewia.pl