Finish Kare #425 to jeden ze środków, które służą do prac „wykończeniowych” przy car detailingu. Czyli do nadania ostatecznego błysku dla karoserii samochodu. Środek ma także za zadanie zapobieganie osiadaniu kurzu. Jak sprawdził się w trakcie testu? Jaka jest jego wydajność? Czy warto kupić Finish Kare #425?

Finish Kare #425 w opakowaniu 118ml kosztuje ok. 20 złotych. Są też większe i znacznie droższe opakowania, choć co oczywiste, ich zakup jest ekonomicznie bardziej opłacalny. Finish Kare to środek wyprodukowany w USA. Jak sprawdził się podczas testu?

FK2

Finish Kare #425 – nabłyszczanie, wykończenie i ochrona przed osiadaniem kurzu

Finish Kare #425 jest wyposażony w atomizer (spray).
W skład kosmetyku wchodzą żywice polimerowe, inhibitory UV a także składniki antystatyczne, które zapobiegają osadzaniu się kurzu.
Zdaniem producenta, środek nadaje się do użycia na lakierach samochodowych, szybach, włóknie szklanym oraz pleksi.
Kosmetyk Finish Kare ma na celu nadać błysk, usunąć odciski palców, a także chronić lakier przed osadzaniem się kurzu i innych zabrudzeń.

fk3

 

Finish Kare 425 – stosowanie

Jak stosować Finish Kare 425?
• Nadwozie musi być czyste (umyte) i wysuszone;
• Środka nie powinno się nakładać w pełnym słońcu, albo w temperaturach poniżej 10 st. Celsjusza.
• Finish Kare idealnie wykańcza wosk. Zatem po wyschnięciu i umyciu nadwozia należy je nawoskować i wypolerować.
• Finish Kare #425 nakłada się na element nadwozia, np. na połowę maski, spryskując ją. Następnie całość trzeba wypolerować, korzystając z mikrofibry, albo z miękkiej ściereczki bawełnianej.

fk4

Exif_JPEG_420

fk6

fk6

fk7

fk8

fk9

fk11

fk12

fk10

 

Jaka jest wydajność Finish Kare 425?
• Połowa opakowania 118ml wystarczyła na nabłyszczenie dwóch aut.

Zalety środka Finish Kare 425
• Bardzo ładny zapach;
• Atomizer działa bez zarzutu;
• Środek jest wydajny;
• W ciągu kilku chwil można uzyskać efekt lustra.
• Efekt utrzymuje się bardzo długo. Aktualnie, 7 dni po nałożeniu Finish Kare #425, samochód stojący na parkingu w pobliżu dość ruchliwej ulicy, nadal ma lakier jak lustro. Dodatki antystatyczne faktycznie działają. Brud i kurz nie osadzają się na lakierze.
Środek nie był testowany na szybach.

PORTAL MOTORYZACYJNY MOTOREWIA.PL – POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ

 

PORTAL MOTORYZACYJNY MOTOREWIA.PL ZAPRASZA DO ODWIEDZENIA INNYCH DZIAŁÓW

 

MAGAZYN MOTORYZACYJNY – ciekawe artykuły o samochodach i motoryzacji

TECHNIKA MOTORYZACYJNA – poradniki motoryzacyjne. Jak serwisować, jak naprawiać, jak rozpoznać awarie?

TESTY SAMOCHODÓW – czyli rewia motoryzacyjnych gwiazd (testy samochodów nowych i testy samochodów używanych

ELEKTROMOBILNOŚĆ i SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – prawda o elektrycznych wynalazkach

MOTORYZACJA I POLITYKA – w jaki sposób współczesna polityka wpływa na motoryzację, kierowców, sposób eksploatacji i produkcję samochodów.

AKCESORIA MOTORYZACYJNE– narzędzia, wideorejestratory, kamery, mierniki, czujniki!

SAMOCHODY ŚWIATA – jakie, zupełnie nieznane w Polsce samochody, produkowane są w innych krajach?

DOKUMENTY, UBEZPIECZENIA SAMOCHODOWE, REJESTRACJA I WYREJESTROWANIE

HUMOR I CIEKAWOSTKI, FELIETONY MOTORYZACYJNE – lekko i z humorem

MOTOCYKLE I JEDNOŚLADY

MOTOMILITARIA CZYLI MOTORYZACJA I WOJSKO

SLOW DRIVING – PODRÓŻE SAMOCHODEM PO POLSCE

WALKA Z KOROZJĄ – czyli bitwy toczone z największym wrogiem samochodów

 

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ DO POLUBIENIA MOTOREWIA.PL NA FACEBOOK I MOTOREWIA.PL NA TWITTER

PORTAL MOTORYZACYJNY MOTOREWIA.PL – POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ

 

Podziel się

About The Author

Niezależny dziennikarz motoryzacyjny. Kocham swoją pracę i motoryzację. Nie wszystko, co piszę, wszystkim się podoba, a ponieważ jestem niezależny, mogę pisać, co mi się podoba. Pasjonuje mnie technika samochodowa, pewnie dlatego z niepokojem spoglądam na wynalazki, takie jak auta elektryczne. Brzydzę się „dziennikarstwem motoryzacyjnym”, które polega na skracaniu gotowych newsów, przychodzących z działów PR importerów samochodów. Współpracuję z szeregiem redakcji i firm, między innymi z Motointegrator, Valvoline, Allegro.pl, Amtra, K2 itd. Zawsze jestem otwarty na ciekawą współpracę. Jest mi niezwykle miło, że odwiedzacie Państwo moją stronę. Kontakt: redakcja@motorewia.pl