Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Jeśli szukasz eleganckiego alkomatu, który jest łatwy w obsłudze, bardzo precyzyjny i świetnie wykonany – alkomat AF-450 od Promiler będzie świetną propozycją.

Pierwsze, na co warto zwrócić uwagę, to elegancki wygląd. Urządzenie ma niecodzienny kształt, który zdecydowanie odróżnia je od innych alkomatów na rynku. Do tego alkomat AF-450 wykonany jest z eleganckiego, czarnego tworzywa. To, które pokrywa go od zewnątrz, jest błyszczące.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Kolejna rzecz to niewielkie wymiary sprzętu: 45 x 105 x 24.5 mm. Alkomat z bateriami waży tylko 80 g. Dla takiego maluszka zawsze znajdzie się miejsce w torbie, w kieszeni albo w schowku samochodu. Tym bardziej że alkomat dostarczany jest z eleganckim etui, które dba o to, aby nie uległ on uszkodzeniu.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Do obsługi alkomatu służy jeden przycisk, znajdujący się pośrodku obudowy. Ma bardzo oryginalny kształt. Po jego naciśnięciu urządzenie się uruchamia. Po kilku sekundach możemy wykonać pomiar.
UWAGA! Zawsze to przypominam. Alkomatu używa się najwcześniej 30 minut po spożyciu alkoholu. Jeśli użyjesz alkomatu zaraz po spożyciu alkoholu, to go uszkodzisz.

Alkomat AF-450 ma bardzo czytelny wyświetlacz, który wyświetla wynik i wskazania na biało. To bardzo dobre rozwiązanie. Efekt pomiaru ujrzysz o każdej porze dnia i nowy, przy każdym świetle.

Czas spojrzeć na dane techniczne. Sercem urządzenia jest elektrochemiczny czujnik platynowy. W trakcie pomiaru analizuje on zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. Informacje z czujnika są przetwarzane przez zaawansowany układ elektroniczny i wyświetlane na ekranie urządzenia.
Alkomat zapewnia zakres pomiaru od 0 do 4 promili. Mam nadzieję, że nikt z użytkowników nigdy nie dojdzie do maksimum, ani tym bardziej go nie przekroczy.
Urządzenie cechuje się bardzo dużą precyzją pomiaru. Wynosi ona 5 setnych promila przy zawartości alkoholu pół promila w temperaturze powietrza 25 st. C.

Polski dystrybutor urządzenia, firma SpeedUp z Poznania, zapewnia 3 lata gwarancji. A także rok bezpłatnych kalibracji. Alkomat elektrochemiczny trzeba kalibrować co roku albo co 600 wykonanych pomiarów.

Jak obsługuje się alkomat AF-450?

Urządzenie wymaga zastosowania 2 baterii typu AAA (tzw. mały paluszek). Są one dołączone do zestawu, wraz z instrukcją, kartą gwarancyjną i 2 ustnikami.

W alkomacie należy zamontować ustnik. Jeśli z alkomatu będą korzystać różne osoby, można bez problemu dokupić do niego wiele ustników.

Po naciśnięciu przycisku alkomat się uruchamia. Na ekranie wyświetla się ilość dokonanych pomiarów.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Urządzenie potrzebuje kilku sekund, aby przygotować się do wykonania pomiaru. Rozpoczyna się odliczanie.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Kiedy jest gotowe, na jego ekranie ukazuje się biały napis blo. Uruchamia się również sygnał dźwiękowy.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Musisz teraz dmuchać, aż do usłyszenia kolejnego sygnału. Jeśli dmuchasz za słabo, urządzenie poprosi Cię o powtórzenie.

Po kilku sekundach otrzymujesz wynik pomiaru. Proste.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

Sprzęt jest precyzyjny i świetnie wykonany. Obsługujesz go jednym przyciskiem. Do tego trzy lata gwarancji. Czego chcieć więcej?

Alkomat AF-450 kupisz w wielu sklepach internetowych, w tym w sklepie Alkotester.pl. Znajdziesz tu też wiele innych, świetnych urządzeń.

Alkomat AF450 test. Alkomat AF450 czy warto kupić. Alkomat premium. Alkomat AF450 wady i zalety.

MENU
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ
– > MAGAZYN MOTORYZACYJNY
– > TECHNIKA MOTORYZACYJNA I DIAGNOSTYKA
– > SAMODZIELNE NAPRAWY SAMOCHODÓW– ZAOCZNE TECHNIKUM DRUCIARSTWA SAMOCHODOWEGO
– > ELEKTROMOBILNOŚĆ I SAMOCHODY ELEKTRYCZNE, WADY ELEKTROMOBILNOŚCI
– > DETAILING
– > FELIETONY MOTORYZACYJNE, CIEKAWOSTKI MOTORYZACYJNE, HUMOR MOTORYZACYJNY
– > DOKUMENTY, UBEZPIECZENIA
– > MOTOCYKLE
– > MILITARIA – MOTORYZACJA I WOJSKO
– > MOTORYZACJA I POLITYKA
– > TESTY SAMOCHODÓW
– > AKCESORIA DLA KIEROWCÓW
– > SAMOCHODY ŚWIATA
– > PODRÓŻE i SLOW DRIVING
– > MOTOREWIA NA FACEBOOK
– > MOTOREWIA NA TWITTER
– > POWRÓT NA STRONĘ GŁÓWNĄ

 

Podziel się

Napisane przez

Michał Lisiak

Niezależny dziennikarz motoryzacyjny. Kocham swoją pracę i motoryzację. Nie wszystko, co piszę, wszystkim się podoba, a ponieważ jestem niezależny, mogę pisać, co mi się podoba. Pasjonuje mnie technika samochodowa, pewnie dlatego z niepokojem spoglądam na wynalazki, takie jak auta elektryczne.
Brzydzę się „dziennikarstwem motoryzacyjnym”, które polega na skracaniu gotowych newsów, przychodzących z działów PR importerów samochodów.
Współpracuję z kilkoma redakcjami i kilkoma znanymi firmami motoryzacyjnymi.